کفش پیاده روی

  • ۰
  • ۰

۳- تکنولوژی Flywire در کفش‌های نایکی


تکنولوژی Flywire  یکی از انواع تکنولوژی‌هایی است که برای قالب شدن بهتر کفش در پا به کار می‌رود. کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، کابل‌هایی در طرفین خود دارند که باعث خواهند شد کفش پا را به خوبی دربرگیرد. همچنین از این تکنولوژی در قسمت رویه‌ی برخی کفش‌ها هم استفاده می‌شود که باعث ایجاد وزنی سبک‌تر در کفش خواهد شد.

۴- تکنولوژی Endofit در کفش‌های سالومون


تکنولوژی EndoFit با تمرکز بر ایجاد حسی بهتر در زمان به پا داشتن کفش، برای محصولات سالومون در نظر گرفته شده است. کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند تودوزی شبیه به جوراب دارند که کمک خواهد کرد در زمان پوشیدن این کفش‌ها راحتی بیشتری داشته باشید.



۵- تکنولوژی Micro G در کفش‌های آندر آرمور


تکنولوژیMicro G  بیشتر در ساخت لایه‌ی میانی کفش‌های ورزشی آندر آرمور به کار می‌رود. لایه‌ی میانی کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند دارای ساختاری از جنس فوم است که علاوه بر ایجاد وزنی سبک در کفش، ضربات وارد شده از کف را کمتر به پا منتقل می‌کند. این تکنولوژی همچنین به افزایش انعطاف‌پذیری در زمان ورزش کمک زیادی خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی