کفش پیاده روی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای این که مطمئن باشید در هنگام پیاده‌روی، پاهای شما احساس خوبی دارند باید کفشی را انتخاب کنید که از پنجه تا پاشنه برای پای شما مناسب باشد. برای انتخاب چنین کفشی بهترین راه استفاده از نظر متخصصان در این حوزه است، توصیه‌هایی که در این نوشته می‌خوانید با توجه به نظر دو متخصص که برای دوندگان حرفه‌ای، کفش انتخاب می‌کنند، جمع‌آوری شده است. منبع این بخش سایت تخصصی Runner’s World است.

پاشنه کفش باید راحت باشد

پاشنه کفش پیاده‌روی باید راحت باشد و به پا فشار نیاورد. وقتی بند کفش را از تمام سوراخ‌های بند رد می‌کنید و پیش از گره زدن باید بتوانید به سادگی پاشنه پا را از کفش بیرون بیاورید.

همیشه بند کفش را از آخرین سوراخ‌ها هم رد کنید. این سوراخ‌ها از لغزش پا در کفش جلوگیری می‌کنند. پاشنه پا باید در کفش به راحتی حرکت کرده و شما را اذیت نکند.


رویه کفش نباید به پا فشار بیاورد

رویه یک کفش پیاده‌روی یا دویدن باید حس امنیت و راحتی را در شما ایجاد کند. اگر بعد از پوشیدن کفش ورزشی احساس می‌کنید که رویه کفش به پای شما فشار می‌آورد و کفش تنگ است، پیش از آن که سایز بزرگتر را انتخاب کنید یک بار دیگر بند کفش‌ها را ببندید. این فشار ممکن است از تنگ بستن بند کفش به وجود آمده باشد.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰

تکنولوژی Go Pillars در کفش‌های اسکچرز


با توجه به این که بیشتر کفش‌های تولید شده توسط شرکت اسکچرز کفش‌هایی مناسب برای پیاده‌روی هستند، در ساخت محصولات این شرکت تکنولوژی‌هایی به کار می‌رود که باعث افزایش میزان راحتی در زمان استفاده شود. استفاده از تکنولوژی Go Pillars  در محصولات اسکچرز نیز به همین منظور صورت گرفته است. لایه‌ی میانی کفش‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند دارای ستون‌هایی از جنس فوم است که با کاهش فشار‌های وارد شده از کف به پا، باعث راحتی بیشتری خواهند شد. همچنین این میله‌های فومی در لایه‌ی میانی کفش به گونه‌ای قرار داده شده که کمترین میزان فشار به پاشنه‌ی پا وارد شود.


  • هانیه اکبرپور