کفش پیاده روی

  • ۰
  • ۰

۵- طراحی کفش

تمام هدف یک کفش مناسب این است که بتواند به مناسب‌ترین حالت ممکن به شما کمک کند تا در زمان ورزش، احساس راحتی بیشتری داشته باشید. به همین دلیل طراحی کفش می‌تواند در انتخاب شما تاثیر به سزایی داشته باشد. کفش پیاده‌روی و دویدن معمولا رویه‌ای کوتاه دارد که در آن‌‎ها پاشنه‌ی پا، قابلیت آزادی حرکتی بیشتری خواهد داشت. همچنین پنجه این کفش‌ها باید کمی پهن‌تر از کفش‌های معمولی باشد تا با در اختیار قرار‌دادن فضای کافی برای پنجه‌ی پا، از مشکلاتی نظیر فشار به انگشتان پا جلوگیری کند.

کفش پیاده روی

در کنار تمام مسائلی که در انتخاب کفش اهمیت دارد، قالب شدن کفش به پا یا به عبارت دیگر خریدن کفش با سایز مناسب هم مسئله‌ای بسیار مهم است. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که سایز کفش‌ها در برندهای مختلف با هم تفاوت دارند. برای مثال اگر شما کفشی با برند آدیداس با سایز ۴۰ استفاده می‌کنید ممکن است کفش برند نایکی با همان سایز برای شما تنگ یا گشاد باشد، به همین دلیل در هنگام خرید باید به طول کف پا توجه زیادی داشت. همچنین تنگ یا گشاد بودن کفش علاوه بر این که آزاردهنده است، می‌تواند باعث وارد آمدن فشار بیشتری به عضلات پشت ران و کمر شود و در بلند‌مدت آسیب‌هایی را به پا و کمر وارد کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی